GlowWay: Uit je comfortzone stappen

In de context waarin we leven, is transformatie, onszelf opnieuw uitvinden, meer dan een optie. Aanpassingsvermogen is gemaakt voor sterkere geesten. Het bepaalt wie evolueert, wie overleeft. In de loop van de tijd is bewezen dat, zelfs in de dierenwereld, degenen die erin slagen, degenen zijn die kans zien in de verandering. In de zakenwereld gebeurt het ook. Dat is het geval met onze gast van vandaag bij Wordans, Francisco Jose Perez, uit Córdoba (Spanje), die tijdens de pandemie zijn eigen modemerk is begonnen. Zijn carrière begon in de druivenoogst, en zijn nauwe verbondenheid met deze wereld inspireerde hem om met het product te commercialiseren, en nu, om een ander bedrijf op te richten. Hij omschrijft zichzelf als iemand die rusteloos is en van reizen houdt. Hij heeft ook een enorme wil om vooruit te komen in het leven. Vriend van zijn vrienden en zeer vastberaden. Wij nodigen u nogmaals uit om zijn merk GlowWay te ontdekken, evenals zijn pad. 

De geweldige hoodies en crewnecks zijn gemaakt van duurzame en biologische stoffen, verkrijgbaar bij Wordans. Bekijk ze hier: bit.ly/3pLCBmE 

 

Francisco, je bent begonnen met een cava zaak. Op welk moment heb je besloten om je activiteiten uit te breiden naar de kledingindustrie? Waarom?

Zoals je al zei, toen ik jong was werkte ik in de druivenoogst in een klein familiebedrijf dat eigendom was van een goede vriend van mij. Op een dag realiseerden we ons, samen met een andere vriend die promoter is in enkele beroemde clubs in Madrid, dat er een enorme kans was om de cava te promoten en tegelijkertijd een kans te geven aan het nationale product in ons land. Dus zijn we begonnen in Madrid en later hebben we onze cava ook in Marbella geïntroduceerd. Samen met mijn partner bezitten we een gemeenschap van goederen en zijn domein. Zoals je je kunt voorstellen, staat het nachtleven momenteel op “stand-by”, dus besloten we dat het tijd was om iets nieuws te proberen. Dus kwamen we met dit project met de bedoeling om het te laten groeien binnen een jaar. We besloten om deze activiteit te integreren in onze groep, met het idee om onszelf opnieuw uit te vinden. En alles werd werkelijkheid aan het begin van dit jaar. 

Wat betekent jullie logo?

In het begin was het de eerste letter van de namen van de drie oprichters, maar nu hebben we besloten om het logo te veranderen. We wilden een differentiatie en we zagen dat er gelijkaardige logo’s zijn als datgene dat we vroeger gebruikten. Daarom hebben we gewerkt aan een nieuw logo dat we nu presenteren bij Wordans: een gebroken ei. De betekenis is uit je comfort zone stappen. 

Wie is jullie doelgroep?

Ons merk is gericht op mensen met nieuwsgierigheid, die van reizen houden. Het oorspronkelijke ideewas om de marketing te koppelen aan een reispakket, misschien in de toekomst, als het weer mogelijk is om te reizen. We willen dat het duurzaam is, dus we willen ook milieuvriendelijke mensen bereiken. 

Waarom hebben jullie Wordans gekozen voor jullie merk?

Zoals ik net al zei, waren we op zoek naar biologische kleding, en we waren niet in staat om een leverancier te vinden die dat bood, inclusief kwaliteit, totdat we Wordans vonden. Zodra we contact opnamen met jullie bedrijf waren we onder de indruk van de klantenservice. We zijn erg blij met de aandacht en service die we van jullie krijgen. 

Wat vind je het leukste aan je baan?

Ik heb een ondernemersgeest. Het is mijn passie. Ik heb het altijd geweten. Doen waar ik van hou met twee goede vrienden is geweldig. Ik werk ook in het bankwezen, maar dat is niet zo leuk als mijn bijbaantjes. 

 

 

Hoe zie je jezelf over 3 jaar?

Evoluerend. Met mijn voeten op de grond. Snel beginnen uit te breiden in ons gebied, een vlucht nemen. Op korte termijn, het vormgeven en zichtbaarheid geven. Een breed assortiment hebben. Misschien het introduceren in multi-merk winkels. In Granada hebben we al een overeenkomst met een winkel. Dus binnen 3 jaar, wil ik groeien in Andalusië. 

Welk advies zou je geven aan iemand die wil beginnen?

Dat je maar één keer leeft. Je hebt altijd tijd om voor anderen te werken. Dat het belangrijk is om je roeping te volgen. Om non-conformistisch te zijn. Durven, en niet dat “wat had er kunnen gebeuren als…” gevoel houden. En over het algemeen geloven in je idee. 

Na dit interview zie je dat het altijd een goed moment is om jezelf en je bedrijf te verbeteren en opnieuw uit te vinden. Creatief zijn en durven investeren in wat je wilt in het leven is iets dat geen prijs heeft. Als je twijfelt over het opzetten van je eigen bedrijf maar nog niet besloten hebt, willen wij je vragen net zo dapper te zijn als Francisco en nu met je eigen bedrijf te beginnen! Ga naar Wordans.nl en verken ons ruime assortiment. Je kunt ook inspiratie opdoen op onze Instagram @wearewordans en GlowWay checken. 

 

Posts created 33

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top