Tik Tok – De Haul Trend

Sociale Netwerken werden lange tijd alleen als een hobby beschouwd, vandaag zijn ze een manier om een band te creëren tussen een bedrijf en zijn consumenten. Of het nu gaat om foto’s of video’s, het is een kans om trendy producten op een onderhoudende manier te presenteren en te belichten.

 

Na het enorme succes van Facebook en Instagram is Tik Tok nu het meest populaire netwerk onder de jongeren. Oorspronkelijk gemaakt in 2016 in China zorgt deze video-sharing applicatie ervoor dat zijn gebruikers zowel korte video’s kunnen maken als delen, tot 15 seconden lang, over elk onderwerp. De app biedt een breed scala aan functionaliteiten, zoals het uploaden van songfragmenten of het toevoegen van filters en effecten.
Het succes is te danken aan de grote verscheidenheid betreffende de content die wordt aangeboden, variërend van grappige video’s tot uitdagingen of zelfs dansvideo’s. De applicatie is ook zeer gebruiksvriendelijk omdat foto’s en video’s direct worden gemaakt en geüpload vanaf de telefoon van de gebruiker.
Al deze functies hebben ervoor gezorgd dat Tik Tok de laatste tijd het meest gedownloade en gebruikte sociale netwerk is, met meer dan 300 miljoen actieve maandelijkse gebruikers.

 

Onder de verschillende video-onderwerpen die op Tik Tok te vinden zijn, behoren kledingtoks tot de meest gewaardeerde hauls.
Hauls zijn video’s waarin consumenten kledingstukken die ze onlangs hebben gekocht presenteren en bespreken. Daarnaast kunnen ze dieper ingaan op de details door het noemen van de artikelprijzen, of zelfs het delen van hun koopervaring. In de afgelopen jaren is dit soort content een groeiende trend geweest, waarbij miljoenen consumenten hun laatste mode-ontdekking of de beste tips voor het verkrijgen van kortingen met elkaar delen. In het algemeen geven consumenten na het presenteren en bespreken van de producten een algemene feedback over het merk, wat een negatieve of positieve invloed kan hebben op toekomstige aankopen van consumenten.

 

Bij Wordans willen we altijd meezijn met de trends en daarom zijn we voortdurend in ontwikkeling en op zoek naar innovatie.
Hiervoor hebben we reeds samengewerkt met tal van Tik Tok gebruikers, om een zowel interessante inhoud te bieden en tegelijkertijd onze meest gewaardeerde producten te presenteren. Deze video’s zijn erg trendy geworden en steeds meer consumenten kijken er elke dag naar. Het is ook een kans voor Tik Tok gebruikers om kortingen te krijgen door middel van codes die in de video’s worden gegeven.
Tot nu toe hebben we meer dan 100 kledingtoks geplaatst, goed voor een totaal aantal van 11,2 miljoen views dat blijft groeien.

 

Aarzel niet om meer trendy video’s te gaan ontdekken via de hashtag #Wordans!
Als u geïnteresseerd bent in een samenwerking met ons, neem dan gerust contact op met social@needen.com.

Posts created 33

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top